LASATI ORICE SPERANTA VOI CARE INTRATI AICI !!

duminică, 28 martie 2010

Problema...astept raspunsurile :)



Dragi cititori eu am o problema. Nu mai este de actualitate, dar abia azi mi-a trezit interesul, nu ca m-ar interesa persoanele respective, nici importanta nu vreau sa le acord, dar imi place sa stiu tot ca pe urma sa am de ce rade de ei . Il stiti pe Voicu Panzar?Ati auzit de el?Da..exact..nu e altul decat fostul iubit..pardon...sofer al Monicai Columbeanu. Si acum problema mea...astia au facut ceva mai mult decat un simplu act de soferie ?:)).Poate copilul pe care il vrea bacaoanca sa il faca sa fie progenitura lui ? Astept raspunsuri neaparat :))
Daca ar fi sa comentez pozele dupa cum se joaca cu parul , dupa cum tine ochii inchisi cand el isi aproape gura de fata ei...aa...da..cred ca de mirosul gurii tine ochii inchisi...ca ii vine sa lesine,iar cu mana vrea sa il indeparteze..
Nu va grabiti sa spuneti ca nu a fost nimic intre ei pentru simplul motiv ca Ricky de Romania e iubitul lui Botezatu, dar el e si bisexual :))..asta cat timp ii mai permite stapanul sclavului :)

2 comentarii:

  1. Monica,zic eu,a rezistat ca o eroina in preajma lui Voicu.Oare cate fete s-ar fi rezumat doar la niste simple atingeri si sms-uri in compania unui baiat asa chipes cum e Ricky?

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi recomanda oricui caută împrumut de afaceri către Le_Meridian, m-au ajutat cu un împrumut de patru milioane USD pentru a-mi începe afacerea de quilting și a fost rapid Când am obținut un împrumut de la ei, a fost surprinzător de ușor de lucrat cu ei. Ele pot finanța până la suma de 500,000,000.00 de dolari (cinci sute de milioane de dolari) în orice regiune a lumii, atâta timp cât există 1,9% ROI pot fi garantate pentru proiecte. Procesul a fost rapid și sigur. A fost cu siguranță o experiență pozitivă. Evitați escrocii de aici și contactați serviciul de finanțare Le_Meridian activat. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. dacă sunteți în căutarea unui împrumut de afaceri.

    RăspundețiȘtergere