LASATI ORICE SPERANTA VOI CARE INTRATI AICI !!

duminică, 28 martie 2010

Bote limbutze la Ricky?Sau invers?!






Domne domne..am aflat in dimineata asta Ricky al nostru a fost descalificat de la Mister World, iar Botezatu, a sarit de s-a lovit cu capul de tavan sa ii spuna ca nu l-a dezamagit..ca este frumos si ca sunt interese geopolitice.Hai sictir , asa zisule creator de moda..De Nigeria il intereseaza pe Obama acum?!?!Iti spun eu care e problema ta..Tu esti gay.Toata lumea o stie.Ricky e si el.Poate a mai calcat stramb cand te-a inselat cu Monica a lui Columbeanu, dar i-am citit eu in jurnalul personal ca e obsedat de fesele tale.Recunoaste adevarul si nu ne mai prosti cu relatia cu "blonda lui Bote".Aaa...ai terminat relatia cu ea?!Iti spun eu de ce ai terminat-o...ca a fost Ricky descalificat si vine acasa si e tare gelos .Apropo Bote...esti activ sau pasiv?:)
Voi pe cine ati alege din cei trei ?!:)

Un comentariu:

  1. Hai,ma,ca toti 3 sunt chipesi.Stiai ca si Bianca e bisexuala?S-o datora operatiei de extirpare a unui testicol,pe care a suferit-o cand era micuta?

    RăspundețiȘtergere